FAQ | Pytania i odpowiedzi

W pierwszej kolejności zamieszczamy listę pytań najczęściej przez Państwa zadawanych, a dotyczących pobytu w naszym hotelu i naszej oferty. I odpowiedzi na nie. W przypadku, gdy poniższe informacje nie wyczerpały Państwa wątpliwości - zachęcamy do skontaktowania się z recepcją hotelu.

A regulamin naszego hotelu znajduje się na dole tej strony. I wszystkich zachęcamy do zapoznania się z nim, jako że jest dokumentem, który reguluje zasady pobytu w naszym hotelu.

 

Czy mogę przyjechać do hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej/ zostać dłużej?

Tak, jest to możliwe. Ale każdorazowo musi to być ustalone z recepcją. W przypadku, gdy pokój nie jest zarezerwowany przed lub po Państwa wyjeździe - istnieje możliwość zajęcia pokoju przez kilka dodatkowych godzin.
Jeżeli jednak przyjazd nastąpi w nocy - to Recepcja doliczy do Państwa rachunku opłatę za pół doby w hotelu.
A w przypadku przedłużenia doby - opłatę za kolejną dobę hotelową.

Czy mogę zabrać ze sobą psa/kota, zwierze?

Nie. Nasz hotel nie przyjmuje zwierząt. Uprzejmie prosimy o zapewnienie dobrej opieki swoim pupilom na czas pobytu w hotelu.

Czy w pokoju jest suszarka i szlafrok?

Tak. Łazienka każdego pokoju jest standardowo wyposażona w suszarkę. A w szlafrok – dostępny jest na życzenie. Patrz: pytanie dot. systemu kart kaucyjnych.

Czy w pokoju jest zestaw do parzenia herbaty?
Tak, w każdym pokoju znajduje się zestaw do przygotowania kawy i herbaty, składajacy się z czajnika, filiżanek i łyżeczek oraz jednorazowych kaw i herbat oraz cukrów.

Dlaczego muszę się rejestrować w recepcji po przyjeździe?

Wymagany tego ze względów bezpieczeństwa w hotelu. Obowiązkiem tym objęte są wszystkie osoby dorosłe. W procedurze chętnie pomoże Państwu recepcjonista, wypełniając za Państwa część Karty Gościa po okazaniu dowodu tożsamości. A Goście powracający do hotelu proszeni są jedynie o potwierdzenie tożsamości, co znacznie skraca procedurę meldunkową.

Czy informacje dotyczące mojego pobytu są poufne?

Tak. Informacje dotyczące danych osobowych oraz pobytu Gościa są zawsze poufne i nie udzielamy ich osobom postronnym.

Czy paszport hotelowy jest mi potrzebny?

Tak. Chcąc korzystać z usług w hotelu, zarówno wykupionych w pakiecie np. posiłków w restauracji, jak i zamawianych dodatkowo - uprzejmie prosimy o okazanie personelowi paszportu w celu ułatwienia procedury rozliczenia. Paszport hotelowy zawiera też informacje o przysługujących Państwu zniżkach lub przywilejach.

Jak działa system kart kaucyjnych w hotelu?
W czasie rejestracji w Recepcji otrzymają Państwo karty kaucyjne na szlafroki i ręczniki basenowe.
Szlafroki dostarczy Wam do pokoju na życzenie pokojowa, a ręczniki otrzymacie przy pierwszym zejściu na basen - w zamian za Wasze karty kaucyjne.
Przy wyjeździe oddacie Państwo szlafroki i ręczniki basenowe w recepcji basenu i tam otrzymają Państwo swoje karty kaucyjne. A są one niezbędne do rozliczenia w Recepcji Państwa pobytu.

Czy mogę  dostać dodatkowe poduszki/ koce/pościel antyalergiczną do pokoju?

Tak. Prosimy o telefon do recepcji. Służba pięter niezwłocznie dostarczy do pokoju zamówione wyposażenie.

Czy w hotelu obowiązuje cisza nocna?

Tak, zdecydowanie. Cisza nocna obowiązuje od 23.00 do 7.00 dnia następnego.
W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu zobowiązani są do zachowania, które w żaden sposób nie zakłóca spokoju innych Gości.

Czy mogę skorzystać ze śniadania wcześniej, przed oficjalną godziną rozpoczęcia śniadań?

Tak. Prosimy o zawiadomienie recepcji o takiej potrzebie w dniu poprzedzającym. A jeżeli wyjazd następuje w nocy i podanie śniadania nie jest możliwe, chętnie zapewnimy Państwu pakiet śniadaniowy na wynos.

Czy hotelowe SPA jest wyłącznie dla kobiet?

Nasze SPA nie jest zarezerwowane wyłącznie dla kobiet. W ofercie posiadamy także zabiegi dla mężczyzn. Różne. Zarówno rewitalizujące i regenerujące, jak i energetyzujące tj. poprawiające elastyczność, jędrność i kondycję męskiej skóry. Mamy w ofercie także zabiegi 'dla dwojga.

Po co mam wypełnić ankietę i ocenić pobyt?

Bo co trzydziesta ankieta wygrywa pobyt w naszym hotelu, o ile nie jest anonimowa. A wyrażone przez Państwa uwagi i sugestie są dla nas bardzo cenne. To na ich podstawie dowiadujemy się o Państwa oczekiwaniach i możemy się dla Państwa zmieniać. Wypełnienie ankiety jest całkowicie dobrowolne i może być anonimowe.

 

Czy w hotelu jest parking strzeżony?

Tak. Oferujemy podziemny garaż z miejscami parkingowymi. Garaż jest parkingiem strzeżonym. Mamy także naziemny, prywatny parking hotelowy na naszym terenie, ale jest on niestrzeżony a dozorowany systemem monitoringu. Wjazd na ten parking nie jest zamykany.

Czy mają Państwo zabezpieczenia w pokoju dla ochrony małego dziecka?

Nie. Nasz hotel nie jest przystosowany do pobytu małych dzieci i nie mamy dla nich oferty. Ze względu na rozwiązania architektoniczne i materiały użyte w hotelu - budynek nie jest przystosowany do pobytu dzieci o wzroście poniżej 140 cm.

Czy muszę zabierać z sobą wszystkie niezbędne sprzęty dla małego dziecka?

Nasz hotel nie jest przystosowany do pobytu małych dzieci i nie mamy dla nich oferty. Nie mamy pokoju zabaw, nie mamy placu zabaw, nie mamy: łóżeczek, nawilżaczy, podgrzewaczy, fotelików, sztućców i talerzyków oraz menu dziecięcego.
Z małymi dziećmi zapraszamy Państwa do hoteli wyspecjalizowanych w pobytach rodzin z małymi dziećmi. Z chęcią podpowiemy Państwu, które hotele i ośrodki możmey Państwu polecić.

Na jakie świadczenia nieodpłatne mogę liczyć w hotelu?

Nasz hotel świadczy Gościom nieodpłatnie następujące usługi:
→ dostęp ze strefy wellness: basenów, saunarium, jacuzzi, strefy relaksu;
→ udzielanie informacji związanych z pobytem, usługi concierge;
→ budzenie o oznaczonej godzinie;
→ przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu;
→ przechowywanie bagażu
(hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie rzeczy nie mających cech bagażu osobistego).

W czym może mi pomóc recepcja hotelowa?
Recepcja jest sercem hotelu - dostępnym przez całą dobą. A każdy recepcjonista jest doradcą i opiekunem dla naszych Gości. Zadaniem recepcji jest dokładanie wszelkich starań, aby czas spędzony u nas przez Gości był pełen dobrych wrażeń.

Czy powinienem zgłaszać usterki lub niedopatrzenia ze strony personelu na bieżąco?

Serdecznie prosimy Państwa o niezwłoczne zgłaszanie wszelkich usterek lub uszkodzeń naszej obsłudze. A my postaramy się natychmiast je usunąć lub naprawić. Bardzo zależy nam, aby pobyt Państwa przebiegał bez zakłóceń.

Czy mogę palić papierosy na terenie hotelu?

Na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia papierosów. Szczegółowe informacje dostępne w recepcji.

Czy mogę w hotelu używać grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych?

Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń elektronicznych.

Czy osoby spoza hotelu mogą przebywać w moim pokoju hotelowym?

Osoby nie będące goścmi hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 7.00 do 22.00.
Przebywanie takich osób w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju wg obowiązującego cennika hotelowego.

Jak mogę odzyskać rzecz pozostawioną w hotelu?

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Goscia w pokoju hotelowym - mogą zostać odesłane na jego koszt na wskazany adres. W innym przypadku hotel przechowa te przedmioty przez trzy miesiące, a następnie przekaże do utylizacji lub na cele dobroczynne.

 

 

 


 

Regulamin hotelu

  1. Rozpoczęcie pobytu w hotelu Juvena jest równoznaczne z zaakceptowaniem treści niniejszego regulaminu przez osobę najmującą pokój, zwaną dalej Gościem.
  2. Pobyt w hotelu Juvena
    2.1. Warunkiem rozpoczęcia pobytu w hotelu jest zarejestrowanie się Gościa w Recepcji. W tym celu każda osoba rozpoczynająca pobyt zobowiązana jest do:
    - wypełnienia Karty Gościa,
    - okazania pracownikowi recepcji dokumentu ze zdjęciem - w sposób umożliwiający recepcjoniście potwierdzenie tożsamości Gościa,
    - płatności z góry za zamówione usługi.
    2.2. Opłata za pobyt w hotelu jest pobierana z góry, podczas rejestracji w Recepcji.
    2.3. Potwierdzeniem prawa Gościa do pobytu w hotelu i korzystania z usług jest Paszport hotelowy wydawany Gościowi wraz z kartą do pokoju.
    Recepcjonista ma prawo odmówić wydania Gościowi paszportu i karty do pokoju w sytuacji, gdy ten niedopełni obowiązków opisanych w punkcie 2.1.
    2.4. Za zniszczenie, zagubienie lub nieoddanie karty do pokoju przy wyjeździe - obowiązuje opłata zgodnie z cennikiem w Recepcji - płatna przez Gościa bez wezwania.
  3. Paszport hotelowy
    3.1. Wydany Gościowi przez Recepcję paszport hotelowy jest niezbędny, by mógł on korzystać z usług opłaconych w hotelu, zamawianych w trakcie pobyt i dla celów rozliczeń Gościa.
    3.2. Okazanie paszportu pracownikowi hotelu warunkuje każdorazowe korzystanie przez Gościa z zamówionych usług i należnych świadczeń.
    3.3. Gość ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za skutki posługiwania się jego paszportem hotelowym przez osoby trzecie.
  4. Chcąc korzystać z kredytu hotelowego płatnego w Recepcji, tzw.: płatności 'na pokój' - Gość dokona w Recepcji autoryzacji karty płatniczej/kredytowej na kwotę wskazaną przez Recepcję lub złoży kaucję gotówkową w tej wysokości.
  5. Doba hotelowa
    5.1. Pokoje w hotelu Juvena wynajmowane są na doby hotelowe.
    5.2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 10.00 dnia następnego.
    5.3. Przyjmuje się że pokój został wynajęty na jedną dobę hotelową, jeśli Gość nie określił okresu pobytu najmując pokoju.
  6. Przedłużenie pobytu w pokoju
    6.1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji najpóźniej do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
    6.2. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę zakończenia doby hotelowej - jest traktowane jako przedłużenie pobytu według cen pełnych. Opuszczenie pokoju po zakończeniu doby hotelowej - wiąże się z koniecznością zapłaty przez Gościa ceny wynajmu pokoju według cen pełnych.
    6.3. W przypadku, gdy przedłużenie pobytu Gościa w pokoju nie jest możliwe - niezwłocznie po zakończeniu doby hotelowej personel usunie wszystkie rzeczy gościa znajdujące się w pokoju i zdeponuje je do czasu odbioru przez Gościa zgodnie z punktem 19.
  7. W przypadku skrócenia pobytu w hotelu przez Gościa - hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
  8. Najmujący pokój nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.
  9. Osoby niezarejestrowane na pobyt
    9.1. Osoby niezarejestrowane w Recepcji na pobyt w hotelu mogą przebywać:
    - w pokoju Gościa - w godzinach od 8.00 do 22.00, w ramach doby hotelowej;
    - w części noclegowej hotelu - wyłącznie po zgłoszeniu w Recepcji.
    9.2. Przebywanie osób niezarejestrowanych w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika dostępnego w Recepcji i jest płatne przez Gościa bez wezwania.
  10. Dzieci w wieku poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych przez cały pobyt w częściach ogólnodostępnych hotelu. Za zachowanie dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i/lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
  11. Śniadanie
    11.1. Śniadanie wliczone w cenę pokoju, wydawane jest wyłącznie w restauracji hotelu: w formie samoobsługowego bufetu lub podawane do stolika przez kelnerów - zależnie od hotelu.
    11.2. Śniadanie zamówione przez Gościa do pokoju hotelowego jest dodatkowo płatne według ceny w menu.
  12. Zakaz palenia i bezpieczeństwo pożarowe
    12.1. W całym hotelu, w tym: w oknach, w pokojach i łazienkach oraz na balkonach i tarasach - zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów.
    12.2. Opłata porządkowa za złamanie zakazu z punktu 12.1. jest płatna za każdy stwierdzony przypadek wg cennika Recepcji i jest płatna przez Gościa bez wezwania po stwierdzeniu przez personel hotelu, że złamanie zakazu miało miejsce.
    12.3. Z uwagi na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i pozostałych wnętrzach hotelu:
    a) grzałek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń, za wyjątkiem ładowarek i zasilaczy elektronicznych urządzeń mobilnych,
    b) otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci.
    12.4. W przypadku alarmu pożarowego na skutek działania Gościa i konsekwencji alarmu w postaci np. konieczności ewakuacji budynku - sprawca alarmu pokrywa koszty:
    - akcji ewakuacyjnej,
    - przywrócenia budynku hotelu do stanu funkcjonowania przed ewakuacją,
    - roszczeń ze strony osób trzecich w związku z alarmem pożarowym i jego skutkami i konsekwencjami.
  13. Cisza nocna
    13.1. W budynku hotelu i na jego terenie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 23.00 do 7.00 dnia następnego.
    13.2. W godzinach ciszy nocnej goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono miru domowego, dobrostanu i wypoczynku nocnego innych osób.
    13.3. Hotel może odmówić prawa przebywania na terenie hotelu osobie, która narusza ciszę nocną.
    Osoba ta jest zobowiązana:
    - niezwłocznie opuścić budynek i teren hotelu rozliczywszy się za pobyt i zamówienia,
    - a gdyby hotel musiał ponieść koszty jej usunięcia - pokryć te koszty.
  14. Odpowiedzialność za pokój hotelowy i wyposażenie
    14.1. Najmujący pokój - rozpoczynając pobyt - ma obowiązek zapoznania się z wyposażeniem pokoju i zgłoszenie Recepcji ewentualnych uszkodzeń i zniszczeń, co umożliwi hotelowi reakcji. Uszkodzenia i zniszczenia niezgłoszone przy rozpoczęciu pobytu będą traktowane jako powstałe z winy gościa.
    14.2. Gość zobowiązany jest zachować wyposażenie pokoju w stanie niepogorszonym.
    14.3. Zabronione jest wynoszenie mebli i innego wyposażenia poza obręb pokoju. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
  15. Hotel nie przyjmuje zwierząt, a na terenie hotelu obowiązuje zakaz ich przebywania. W przypadku złamania zakazu Gość zostanie obciążony opłatą porządkową z cennika Recepcji - tytułem ponad standardowego sprzątania pokoju.
  16. Każdorazowo opuszczając pokój Gość ma obowiązek zamknąć drzwi i okna oraz upewnić się że są zamknięte tak, aby dostęp osób trzecich do pokoju nie był możliwy.
  17. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub utratę rzeczy z powodu pozostawienia niezamkniętego okna lub nieprawidłowo zamkniętych drzwi do pokoju.
  18. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
    Odpowiedzialność ta podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
  19. Rzeczy pozostawione
    Przedmioty i rzeczy osobistego użytku pozostawione w pokoju po wyjeździe gościa - mogą zostać odesłane przez hotel na koszt Gościa, na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa je nie dłużej niż przez trzy miesiące, a następnie przekaże na cele dobroczynne lub do użytku publicznego.
  20. Naruszenia regulaminu hotelu
    20.1. W przypadku stwierdzonego naruszenia niniejszego regulaminu, hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która regulamin narusza. Szczególnie w przypadkach:
    - naruszania ciszy nocnej - zgodnie z punktem 13.3. regulaminu hotelu,
    - naruszenia miru domowego w hotelu,
    - wyrządzenia szkody na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu,
    - wyrządzenia szkody w mieniu hotelu lub gości lub innych osób w hotelu.
    20.2. Osoba której hotel odmówił dalszego świadczenia usług - zobowiązana jest do niezwłocznego: uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia hotelu i terenu należącego do hotelu.
    20.3. Hotel odmówi przyjęcia osoby, której podczas poprzedniego pobytu odmówiono dalszego świadczenia usług ze względu na naruszanie regulaminu hotelu.

Międzywodzie, Grudzień 2020 rok

Bo wszyscy tworzymy wspólnotę

W naszym hotelu najważniejszy jest dla nas wypoczynek i dobrostan naszych Gości. Przyjeżdżacie Państwo do hotelu Juvena Wellness & SPA w Międzywodziu dla znakomitej lokalizacji, bliskości przyrody w tym morza, plaż i lasów. Dla nadmorskiej natury, dla sąsiedztwa terenów Natura 2000 - cennych przyrodniczo ekosystemów z bogatą fauną i florą.

W hotelu nasi Goście tworzą wspólnotę, która - choć przyjeżdża indywidualnie, to korzysta z przepięknych dobrodziejstw okolicy i naszej oferty - wspólnie.
Na równi poważamy wszystkich naszych Gości. Prawa każdego są dla nas ważne. I równie ważne jest przestrzeganie takich zasad przez naszych Gości.

Dbając o interes Gości korzystających z hotelu Juvena Wellness & SPA zgodnie z obowiązującymi normami kultury współżycia społecznego - nie akceptujemy zachowań sprzecznych z: kulturą zachowania, przepisami prawa oraz przepisami Regulaminu Hotelu i innymi przepisami porządkowymi, obowiązującymi w hotelu.

Zapoznanie się z treścią hotelowego regulaminu, pozwoli Państwu w pełni korzystać z dobrodziejstw pobytu, na czym nam szczególnie zależy.