Hotel odmówi wynajęcia pokoju osobie:
a) ze zwierzęciem;
b) z którą jest osoba małoletnia, poniżej dwunastego roku życia;
c) pod wpływem alkoholu, środków odurzających;
d) zachowującej się sprzecznie z zasadami współżycia społecznego;
e) wykazującej agresję słowną lub fizyczną.
Jak również osobie, która przy wcześniejszym pobycie naruszyła zasady Regulaminu Porządkowego.
Hotel może odmówić przyjęcia na pobyt osoby, która odmawia:
A. Dopełnienia obowiązków określonych w §3 pkt. 2 i 3.
B. Złożenia w Recepcji Hotelu kaucji zabezpieczającej.
Hotel odmówi przyjęcia na pobyt osoby niepełnoletniej bez pisemnej zgody opiekunów prawnych
do samodzielnego pobytu w Hotelu, udzielonej na wzorze oświadczenia z Hotelu lub notarialnie.
Wskutek odmowy przyjęcia na pobyt - Hotel nie dokona rejestracji osoby i nie wyda klucza do pokoju.
W przypadku pobytu opłaconego z góry, odmowa poddania się czynnościom opisanym w §3 pkt. 1. do 3. Regulaminu przez osobę najmującą pokój, stanowi jednostronne odstąpienie osoby od umowy z Hotelem. Hotel nie zwraca kosztów z tytułu jednostronnego odstąpienia od umowy.
A. Ze względów bezpieczeństwa: zabronione jest używanie przez Gości we wnętrzach budynku otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci, a także urządzeń elektrycznych niestanowiących standardowego wyposażenia pokoju za wyjątkiem ładowarek, zasilaczy urządzeń mobilnych z grupy: smartfon, smartwatch, tablet, laptop, konsola, czytnik e-booków.
B. Uruchomienie czujki dymu w pokoju z powodu gościa, jak: zadymienie, zaparowanie itp. skutkuje opłatą 700 zł za każdy przypadek. W sytuacji ewakuacji budynku na skutek powyższego i przyjazdu straży pożarnej - gość ponosi skutki prawne i koszty akcji ewakuacyjno-ratowniczej.
ZAWIESZKA "NIE PRZESZKADZAĆ"
Zawieszka „Proszę nie przeszkadzać” ma charakter grzecznościowy i nie wiąże Hotelu. Wywieszenie na klamce drzwi do pokoju tej zawieszki nie skutkuje tym, że do pokoju Gościa nie wejdzie nikt z personelu.
Personel Hotelu ma prawo wejścia do pokoju hotelowego w każdym czasie, zwłaszcza w godzinach 11:00 – 16:00, w celu sprawdzenia bezpieczeństwa osób i mienia albo z powodów technicznych.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU ZA RZECZY
Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez gościa do budynku, regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność Hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
SKRÓCENIE POBYTU
W przypadku skrócenia przez Gościa pobytu w hotelu - Hotel nie zwraca kosztów z tytułu jednostronnego odstąpienia od umowy.
Na skutek wymagań w zakresie: bezpieczeństwa, higieny, eliminowania ryzyka - zachowania Gości w wybranych przestrzeniach, strefach i pomieszczeniach - określają regulaminy porządkowe tych miejsc.
Międzywodzie, 31 stycznia 2025 roku [aktualizacja: 30 czerwca 2025 roku]